Na verzending van jouw factuur, verwachten we de betaling binnen 15 dagen na verzenddatum.  Bij gebrek aan betaling ontvang je een eerste betalingsherinnering zonder kosten, de volgende betalingsherinnering verhogen we met een administratieve kost van 12,50 euro. Vervolgens zullen we bij het ontbreken van betaling het dossier, met o.a. de factuur en jouw contactgegevens, voor verdere invordering overmaken aan het advocatenkantoor. Na overdracht van je factuur aan het advocatenkantoor wordt de factuur verhoogd met nalatigheidsintresten, administratieve kosten en alle gemaakte invorderingskosten van het advocatenkantoor. Bij niet-betaling van je factuur zullen we ook de behandelend arts op de hoogte stellen.

De factuur en herinneringen op deze factuur worden altijd eerst verzonden naar het door jou opgegeven adres. Het ziekenhuis heeft echter het recht om, ook in het kader van niet-betaling, alle facturen en briefwisseling naar het wettelijke adres te sturen. Het is daarom van groot belang om elke adreswijziging mee te delen aan het ziekenhuis. Indien de post onbestemd terugkomt naar het ziekenhuis, sturen we deze facturen door naar ons advocatenkantoor voor verdere opvolging.

Vragen?

Bij vragen over de factuur of betalingsmoeilijkheden kan je contact opnemen met de financiële administratie:

  • Telefonisch: 03 380 26 45 (alle werkdagen tussen 8.30 en 12.15 uur en tussen 13 en 16 uur)
  • Bij betalingsmoeilijkheden, mail naar mail_zoe_debiteuren_az [at] Emmaus.be
  • Bij vragen over je factuur, mail naar mail_azsj_facturatie [at] Emmaus.be

Zorg dat je alle gegevens in je mail vermeldt of bij de hand hebt bij telefonisch contact zodat we jou snel kunnen verder helpen.